Video yansıtılacak yüzey seçildikten veya oluşturulduktan sonra videonun köşelerini yüzeylerle eşleştirmek için özel yazılımlar kullanılır.
İlk olarak, yansıtılacak görüntüleri veya videoyu seçmeniz gerekir. Ardından, her videoyu belirlenen yüzeyine yerleştirmemiz gereklidir. Alternatif olarak, tüm sahneyi 3D olarak haritalamayı seçebilir ve görüntüyü çerçevesine geri yansıtmaya ve maskelemeye çalışabilirsiniz. Bir sonraki adım, “maskeleme” olarak tanımlanır, bu da, binanın veya projeksiyon alanının farklı elemanlarının tam şekillerini ve konumlarını gerçekten “maskelemek” için kullanılması anlamına gelir. 3D Video mapping de, nesnenin yerleştirildiği yerin tanımlanması, projektörün XYZ yönü, konumu ve lens spesifikasyonu belirlenmelidir. Bu amaca ulaşmak için Blender, 3D Max ve bunun gibi 3d tasarım programlarına ihtiyaç vardır. Şehirdeki binalar ve gökdelenler gibi büyük ölçekli projeksiyonlar için 20.000 lümen veya daha fazla çıkışa sahip büyük projektörler kullanılır. Bazı büyük projeler için gerekli olan tam ölçek ve parlaklık nedeniyle, genellikle büyük güçlü projektörler birleştirilerek tek bir görüntü oluşması sağlanır.Bilgi talep formu